Országok

Nyelvek

MEGÚJUL A KORZÓ, AZ AUCHAN ÜZLETSOROK MAGYARORSZÁGI MÁRKÁJA

Magyarország
06 május 2020

MEGÚJUL  A KORZÓ, AZ AUCHAN ÜZLETSOROK MAGYARORSZÁGIRKÁJA

2020. május 7-től megújul a Ceetrus Hungary Kft. által üzemeltetett Auchan üzletsorok márkaneve, logója és szlogenje. Az eddig használt „Korzó” elnevezés helyett a jövőben a vásárlók mindenhol az Auchan Korzó márkanévvel találkozhatnak majd. Ezzel a döntéssel a Korzó a fogyasztók számára ismertebb Auchan márkanév mellé kerül.

Az új Auchan Korzó márkanév használatától a vásárlókkal való kapcsolat és a márka iránti lojalitás erősödését várjuk, hiszen a célközönség számára egyértelműbbé válik, hogy Auchan Korzó alatt az Auchan hipermarketek üzletsorait értjük- nyilatkozta Fonay Gergely a Ceetrus Hungary Kft. marketing vezetője.

A Korzó márka megújulásának részeként a „Vásárolj be, kapcsolódj ki” szlogen is bevezetésre kerül a logóban, a korábban használt „Üzlet- és élményközpont” helyett. Az új szlogen nemcsak közelebbi előnyöket, érveket fogalmaz meg azzal kapcsolatban, hogy mit szeretne nyújtani a Korzó a vásárlók számára, de megfelelően definiálja a márkaüzenetet is, mely szerint az Auchan üzletsorok látogatása kiegészíti a napi bevásárlást és minőségi kikapcsolódást ígér. A Korzó márkával kapcsolatos változások mellett a Korzó kommunikációja is több lépcsőben, teljeskörűen megújul.

A márkanévváltás 18 Auchan hipermarket üzletsort érint a következő helyszíneken: Budakalász, Budaörs, Csömör, Debrecen, Dunakeszi, Fót, Csömör, Kecskemét, Fót, Maglód, Miskolc Borsod, Miskolc Dél, Székesfehérvár, Szolnok, Szeged, Óbuda, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Soroksár és Solymár. Az Auchan Korzókon közel 71 millió vásárló fordul meg évente, az áruházaknak 2020 márciusában összesen csaknem 6,4 millió látogatója volt.

A Ceetrus-ról

A Ceetrus egy európai székhellyel rendelkező, 1976-ban alapított globális ingatlanpiaci-szereplő, az Auchan Holding tagja. A cég 2018 júniusáig Immochan néven volt ismert. A Ceetrus nemzetközi szinten közel 1000 alkalmazottat foglalkoztat és tevékenységi körébe 10 európai és ázsiai országban közel 300 bevásárlóközpont – köztük 79 Auchan korzó – bérleményeinek üzemeltetése tartozik. A Ceetrus világszerte 10,700 kiskereskedelmi partnerrel rendelkezik, és létesítményeiben egymilliárd látogatót regisztrál évente. Az elmúlt két év során több mint 1600 lakóingatlant és 117.000 m2 irodát vásárolt vagy épített, valamint 30.000 m2 szabadidős és szórakoztató létesítményt hozott létre. Hosszútávú tervei között számos további urbanizációs fejlesztés, lakóingatlan és irodaház építési projekt szerepel. Célja, hogy felelős, fenntartható, élettel teli közösségi tereket hozzon létre, amelyek hozzájárulnak a helyi közösségek fejlődéséhez és kényelmesebbé teszik az emberek mindennapjait. A Ceetrus magyarországi leányvállalata, a Ceetrus Hungary Kft. lakópark -és multifunkciós projektjei mellett elsősorban az Auchan Korzók menedzselésével foglalkozik

Hírlevél